Wednesday 7 March 2018

Mitered Corners - Λοξές Γωνίες

Καλή σας ημέρα!

Μην ανησυχείτε, είμαι πάρα πολυ καλά, παρά τις δύο αναρτήσεις στη σειρά!
Φαίνεται πως η άνοιξη με αναζωογόνησε  τα μάλα!!!
Ας το εκμεταλλευτώ λοιπόν, όσο κρατήσει....

Πολλές φορές στο παρελθόν έχω φτιάξει γωνίες με την παρακάτω τεχνική, και το νοικοκυρεμένο αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ, καθώς δεν υπάρχουν καθόλου χοντράδες σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο.
Κάθε φορά όμως που πρόκειται να ασχοληθώ με το θέμα, πρέπει να ξαναψάξω οδηγίες στο internet για να φρεσκάρω τη μνήμη μου. Το έχω κάνει ήδη αμέτρητες φορές και έχω ξεχάσει τις λεπτομέρειες άλλες τόσες, γι αυτό αποφάσισα πως έφτασε η ώρα να φτιάξω τις δικές μου οδηγίες που θα είναι άμεσα διαθέσιμες.

Και ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν!

Έκανα ένα δείγμα με χαρτί αντί για ύφασμα και κατέγραψα τη διαδικασία σε δώδεκα βήματα με τρόπο που να είναι σαφής η διαφορά από το ένα βήμα στο άλλο.








Σας το παρουσιάζω ευελπιστώντας  πως ίσως φανεί χρήσιμο.

Σας χαιρετώ.
Να περνάτε όλοι καλά!!!

1 comment:

  1. Γεια σου Νούλη μου!! Πραγματικά πολύ όμορφα τα σκίτσα σου και τόσο κατατοπιστικά! Αυτή η μέθοδος έχει πολύ όμορφο τελείωμα και τόσο νοικοκυρεμένο! Εύγε και καλά ραψίματα!!!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!