Wednesday 10 May 2017

work in progress #2

Καλημέρα σε όλους σας!

Ναι πάπλωμα είναι, πάπλωμα. 

Ξεκλέβω λίγο χρόνο από τις δουλειές της εποχής ( πλύσιμο, σιδέρωμα, εναλλαγή στις ντουλάπες καλοκαιρινών-χειμωνιάτικων, μάζεμα κουβερτών, παπλωμάτων,......και δεν τελειώνουν ποτέ!) και σας δείχνω το τελευταίο έργο με το οποίο καταπιάνομαι την τελευταία εβδομάδα.

Την προηγούμενη Κυριακή το βράδυ κατάφερα να τελειώσω το επάνω μέρος (quilt top), που την είχε τη δουλίτσα του και απαιτούσε συνεχή εγρήγορση.

Το κόψιμο περιελάμβανε πολλά και διαφορετικά κομμάτια. Σε ροζ αποχρώσεις βέβαια, μια και οι προμήθειές μου κρατάν ακόμη.



Εδώ χρησιμοποίησα και κάποια παρδαλά τετράγωνα που είχα φτιάξει δοκιμαστικά και απέχουν πολύ από το τέλειο, μου άρεσαν όμως και τους έδωσα μια ευκαιρία.




Τα λάθη δεν έλλειψαν βέβαια.
Φαντάζεστε την απογοήτευσή μου όταν βρέθηκα αντιμέτωπη με αυτό το θέαμα!


Το ξηλωτήρι πήρε φωτιά!


Και όλα διορθώθηκαν.


Οι φωτογραφικές μου λήψεις, όντας νυχτερινές, είναι κακής ποιότητας.


Επιφυλάσσομαι όμως με καλύτερες στην επόμενη ανάρτηση.



Μετά από ένα καλό σιδέρωμα σειρά είχε η ευθυγράμμιση, στην οποία δεν προχώρησα γιατί ήμουν ήδη πολύ κουρασμένη και η πιθανότητα λάθους δεν ήταν αμελητέα.

Έχω πολλή δουλειά ακόμη. Να το ευθυγραμμίσω, να προσθέσω περίγραμμα, να φτιάξω το πίσω μέρος και να ετοιμάσω το ρέλι.

Όλα αυτά όμως, θα γίνουν αφού τελειώσω με τις δουλειές του σπιτιού που καθώς προβλέπω θα με απασχολήσουν πολύ ακόμη.

Σας χαιρετώ, η μπουγάδα μου στέγνωσε, βάζω το σίδερο στο ρεύμα!!

Να είστε όλοι καλά!!

2 comments:

  1. Όμορφους και χαρούμενους συνδυασμούς επέλεξες στο έργο σου!!! Καλή συνεχεία!!! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  2. Μπράβο, μπράβο, μπράβο, μπράβο!!! Όσα κι αν γράψω δεν είναι αρκετά! Δουλειά, πολλή δουλειά το πάπλωμά σου, αλλά αξίζει τον κόπο! Και τί ωραία που τα ταίριαξες όλα! Περιμένω με ανυπομονησία!! Φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!