Friday 31 January 2014

Haruni shawl (by Emily Ross)

      Γεια σας!
     Αυτή τη φορά με ξεμυάλισε αυτό το υπέροχο δαντελωτό σάλι της Emily Ross, που οι ακριβέστατες οδηγίες για την κατασκευή του διατίθενται ελεύθερα στο διαδίκτυο από την ίδια τη σχεδιάστρια και μπορείτε να τις βρείτε εδώ: http://www.ravelry.com/patterns/library/haruni

Η κόρη μου ανέλαβε αυτή τη φορά χρέη μοντέλου....










Καθώς και το κρεββάτι μου μεταμορφώθηκε σε επιφάνεια για το τέντωμα του έργου που προηγείται του σιδερώματος.


Λεπτομέρειες...




Αυτό το καρφίτσωμα της άκρης δεν με ικανοποίησε και το καρφίτσωσα ξανά με άλλο τρόπο που όμως ξέχασα να φωτογραφίσω!


     Αν και η σχεδιάστρια προτείνει πλέξιμο με στρογγυλή βελόνα, εγώ χρησιμοποίησα τις απλές βελόνες μου Νο 3,5 που μετα βίας κρατούσαν τους 533 πόντους της  7ης σειράς πριν το τέλος !!!  H αλήθεια είναι ότι σ' αυτό βοήθησε και το νήμα που χρησιμοποίησα, το οποίο ήταν πάρα πολύ λεπτό.

     Το αποτέλεσμα ήταν άκρως ικανοποιητικό, ένα αραχνούφαντο σάλι που ζυγίζει μόλις 70 γραμμάρια! Η κόρη μου κι εγώ αποφασίσαμε να το χαρίσουμε στη γιαγιά της τη Ρόζα (τη μαμά μου), που είναι λάτρης της και δαντέλας, και της εσάρπας.

Γιαγιά και Μαμά, καλοφόρετο!!!!!





4 comments:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ,,,,ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ,,,ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ!!!

    ReplyDelete
  2. Σωστό κομψοτέχνημα το έργο σου. Με γεια και καλοφόρετο.

    ReplyDelete
  3. molto bello mi fà ricordare i lavori della mia mamma
    se lo doni alla tua mamma sarà sicuramente molto felice
    silvana

    ReplyDelete
  4. Красота необыкновенная!!!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!