Wednesday 22 March 2017

Preemie aged 55! - Ηλιτόμηνον (πρόωρα γεννημένο) ετών 55!


Καλημέρα σε όλους!!

Την προηγούμενη εβδομάδα κατά την επίσκεψή μου σε διάφορα blogs που παρακολουθώ, βρέθηκα σε αυτή την ανάρτηση της Μαρίας που μου κίνησε το ενδιαφέρον και με συγκίνησε πολύ, γιατί κι εγώ η ίδια υπήρξα πρόωρο μωρό.
     Γεννήθηκα μετά από επτά μήνες εγκυμοσύνης και ζύγιζα μόλις 1,9 κιλά. Αν και δεν αντιμετώπιζα προβλήματα υγείας, όντας πρόωρο και λιποβαρές βρέφος, πέρασα τις  πρώτες ημέρες της ζωής μου σε θερμοκοιτίδα στο μαιευτήριο Έλενας Βενιζέλου. Οι γονείς μου πηγαινοέρχονταν φέρνοντας μαζί τους -εκτός από την αγάπη τους- μητρικό γάλα στα τότε γυάλινα μπουκάλια του φρέκου γάλακτος.
Παρά τα περιορισμένα  μέσα και τις αντίξοες συνθήκες της εποχής μου, κατάφερα να βγω από το μαιευτήριο σαράντα ημέρες αργότερα γερή και δυνατή. 






     Ο καρπός μου ήταν όσος είναι σήμερα ο αντίχειράς μου. Την κορδελίτσα με το όνομά μου τη χάρισε στον μπαμπά μου η προϊσταμένη του θαλάμου νεογνών και είναι φυλαγμένη στο αρχείο του με τα αναμνηστικά.




     Σε ηλικία εννέα μηνών στη βάφτισή μου ήμουν πια ένα στρουμπουλό μωράκι.

     Έγινα παιδάκι, έφηβη, ενήλικη και σήμερα απολαμβάνω μια ευτυχισμένη ζωή  με τον άντρα μου και τα παιδιά μου, την οικογένεια με την ευρύτερη έννοια και τους φίλους μου.



     Θέλοντας να αποτίσω φόρο τιμής στους δικούς μου γονείς, καθώς και στους νέους γονείς που παλεύουν για τα πρόωρα μωρά τους και ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του συλλόγου "Ηλιτόμηνον", του Ελληνικού Σύλλογου Πάτσγουορκ  και της Μάνιας Χατζηιωαννίδη,  έφτιαξα ένα μικρό παπλωματάκι για να αγκαλιάσει ένα μικρούλη αγωνιστή.

     Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου σ' αυτό το μικρούλι ανθρωπάκι να γίνει γερό και δυνατό.
Να μεγαλώσει,  να ευτυχήσει, να ζήσει πολλά καλά χρόνια, να γεράσει και να ασπρίσει σαν τα ψηλά βουνά!










Οι διαστάσεις του παπλώματος είναι 64 εκ. Χ 83 εκ.
Τα υφάσματα, η κλωστή καθώς και η βάτα είναι 100% βαμβακερά.


Σας χαιρετώ,
νάστε όλοι καλά!!

3 comments:

  1. Πολύ συγκινητική κι όμορφη η ανάρτησή σου Ευγενία! Δεν το συζητώ ότι το πάπλωμά σου είναι ένα σκέτο κόσμημα! Σίγουρα θ' αγκαλιάσει με μεγάλη τρυφερότητα ένα μωράκι και θα το κάνει να νοιώσει θαλπωρή κι ασφάλεια! Και τί όμορφη φωτογράφιση!! Φιλάκια πολλά και καλή σου συνέχεια.

    ReplyDelete
  2. Πόσο με συγκίνησε η ανάρτηση σου...δεν βρίσκω λόγια να στο περιγράψω......
    Το παπλωματάκι σου,είναι παρά πολύ όμορφο γεμάτο από αγάπη και τρυφερότητα!!!
    Να'σαι καλά και καλή συνεχεία ότι κι αν κάνεις!!! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  3. Πόση αγάπη και φροντίδα κρύβει αυτό το απλό παπλωματάκι!Τόση που το μεταμορφώνει σε έργο τέχνης!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!