Tuesday 28 March 2017

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΤΣΓΟΥΟΡΚ - ΧΕΙΡΟΤΕΚΝΙΚΑ 2017

Καλημέρα σε όλους σας!

     Την Παρασκευή το πρωί επισκέφθηκα την έκθεση ΧΕΙΡΟΤΕΚΝΙΚΑ 2017 στο Μαρούσι, με σκοπό να γνωρίσω τις παπλωματούδες του Ελληνικού Συλλόγου Πάτσγουορκ και να τους παραδώσω το παπλωματάκι μου.

Στο περίπτερο του συλλόγου ήταν εκτεθειμένα πολλά έργα που ήταν το ένα καλύτερο από το άλλο. Φτιαγμένα με πολύ ωραία υφάσματα, συνδυασμούς χρωμάτων και φίνο καπιτονάρισμα είτε στο χέρι είτε στη ραπτομηχανή. Δεν ήξερες ποιο να πρωτοθαυμάσεις!

     Οι παπλωματούδες ήταν όλες απασχολημένες με την κατασκευή μικρών παπλωμάτων που θα τα δωρίσουν στον φορέα ΗΛΙΤΟΜΗΝΟΝ για να αγκαλιάσουν τα πρόωρα μωράκια. Όταν τους παρέδωσα το δικό μου έργο, με ευχαρίστησαν εγκάρδια και το έβαλαν κι αυτό σε εμφανή θέση της έκθεσης.
Με την άδειά τους έβγαλα φωτογραφίες τις οποίες και δημοσιεύω παρακάτω.

Το δικό μου πάπλωμα
 
Οι παπλωματούδες επί το έργον. Στους τοίχους του περιπτέρου κρέμονται τα υπέροχα παπλώματα




Ένα εξαιρετικό πάπλωμα σε γαλάζιες αποχρώσεις


Λεπτομέρεια (Οι δύο πρώτες σειρές)

Λεπτομέρεια (Οι δύο μεσαίες σειρές)

Λεπτομέρεια (Οι δύο τελευταίες σειρές)


Λεπτομέρεια  καπιτοναρίσματος

Λεπτομέρεια καπιτοναρίσματος

     Μου σύστησαν επίσης και την δασκάλα τους την κυρία Μάνια Χατζηιωαννίδη, την οποία βέβαια ήδη γνώριζα από τις περιηγήσεις μου στα σχετικά με το πάτσγουορκ blogs.

     Σε ένα περίπτερο λίγο πιο κάτω γνώρισα από κοντά την Βάλια και την Ελίνα από το ftiaxto.gr, παλιές μου γνώριμες κι εκείνες από το internet !

      Tόσο πολύ ενθουσιάστηκα από αυτά τα έργα που κατά τη διαδρομή της επιστροφής στο μυαλό μου τριγύριζαν σχέδια για νέα projects!

     Σας χαιρετώ, να είστε όλοι καλά!



6 comments:

  1. Πανέμορφα με όλα μπράβο σας!!!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστούμε για την ξενάγηση.

    ReplyDelete
  3. Σ'ευχαριστούμε που μας ταξίδεψε μέσα από τον φωτογραφικό σου φακό,που έστω και νοερά βρεθήκαμε για μία στιγμή σ'αυτό το όμορφο περίπτερο!!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  4. Σε ευχαριστούμε πολύ και για την επίσκεψη και για το παπλωματάκι αλλά και για την πολύ όμορφη ανάρτησή σου! Χαρήκαμε κι εμείς που σε γνωρίσαμε και έτσι για την ιστορία να σου πω ότι το όμορφο γαλανόλευκο πάπλωμα ήταν το πρώτο κοινό Ελληνικο έργο που φτιάξαμε πριν ακόμα γίνει ο Σύλλογος και τώρα πια κοσμεί τα γραφεία του Συλλόγου μας

    ReplyDelete
  5. Τί ωραίο ρεπορτάζ που μας ετοίμασες Νούλη! Αξιοθαύμαστα όλα τα έργα!! Εγώ προσωπικά δε γνώριζα το σύνδεσμο και πραγματικά εντυπωσιάστηκα! Φαντάζομαι και όλοι όσοι είδαν από κοντά τα έργα!!!

    ReplyDelete
  6. Και ρεπόρτερ!!!!!Κρίμα που δεν συναντηθήκαμε.....Και εγώ γνώρισα για πρώτη φορά τα κορίτσια του συλλόγου και πραγματικά ενθουσιάστηκα από τα έργα τους αλλά και από την ζωντάνια τους!!!Μακάρι να είχα χρόνο να γραφτώ στον σύλλογο και να ασχοληθώ πιο ενεργά!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!