Sunday 18 March 2018

The Hourglass Quilt #5 - Το Πάπλωμα Με Τις Κλεψύδρες #5

Γεια σας και πάλι!

Νωρίς σήμερα το πρωί, έφτιαξα το καφεδάκι μου, άνοιξα τον υπολογιστή μου, οργάνωσα όλα μου τα εργαλεία και έκοψα το ύφασμα για το πίσω μέρος του παπλώματος.
Σχημάτισα τα πέντε μεγάλα μπλοκ με τις κλεψύδρες και τα έραψα. Συνέχισα ενώνοντας και τα υπόλοιπα κομμάτια. Έκανα ένα διάλλειμα για μαγείρεμα και μετά το φαγητό συνέχισα και τέλειωσα!

Αυτό το κομάτι μου αρέσει πάρα πολύ, πολύ περισσότερο από το εμπρός!





Η φωτογράφιση είχε τα θεματάκια της: Από τη μια ο καιρός δεν βοηθούσε καθόλου, από την άλλη το μέγεθος είναι τόσο μεγάλο που για να απλωθεί το κρέμασα στην ντουλάπα (με τη βοήθεια της κόρης μου βέβαια γιατί εγώ δεν έφτανα τόσο ψηλά..).
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η USB είσοδος στην οθόνη του PC μου μπλόκαρε για κάποιο λόγο αναγκάζοντάς με να φέρω τις φωτογραφίες από την κάρτα της φωτογραφικής μηχανής μέσω Τρικάλων! Διάβασα την κάρτα στο laptop (που μου φαίνεται εξαιρετικά δύσχρηστο με αυτό το άθλιο ποντίκι!!) έστειλα τις φωτογραφίες στο mail μου και τις πήρα στο PC από το mail. 

Τώρα θα φτιάξω ένα καφεδάκι, που θα το απολαύσω στον καναπέ παρέα με το κοριτσάκι μου.

Από αύριο θα βγω για αγορά βάτας και υφάσματος για το ρέλι.

Ήδη ψάχνω ιδέες για το καπιτονάρισμα.
Καμιά πρόταση κανείς????

Σας χαιρετώ
Να είστε όλοι καλά!

5 comments:

  1. Καλημέρα Νούλη!! Εξαιρετική και η πίσω μεριά του παπλώματος! Όπως πάντα έχεις κάνει υπέροχη δουλειά! Οσο για το καπιτονάρισμα, εγώ το δικό μου παρόμοιο το είχα κάνει με τον κλασσικό τρόπο (meandering quilting) αλλά βέβαια και το γαζί με περιθώριο 1/4 ίντσας παράλληλα με τις ραφές σου θα ήταν πολύ ωραίο και πρακτικό. Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ! Θα κάνω μια βόλτα από το blog σου, να ρίξω μια ματιά!!

      Delete
  2. Νουλη μου, δεν το έχω καν φωτογραφίσει το δικό μου πάπλωμα οπότε δε θα το βρεις στο μπλογκ. Αλλά φυσικά μια βόλτα στο διαδίκτυο , ειδικά προς Αμερική μεριά θα είναι πολύ δημιουργική!!! Φιλάκια και καλή επιτυχία.

    ReplyDelete
  3. Έχεις κάνει πολύ και όμορφη δουλειά, περιμένω να το δω και τελειωμένο!

    ReplyDelete
  4. Παρά πολύ ωραία δουλειά .
    Μπράβο σου Νούλη. Να δω εγώ πότε θα συναρμολογήσω τα δικά μου κομμάτια.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!