Monday 5 March 2018

The Hourglass Quilt #1 - Το Πάπλωμα Με Τις Κλεψύδρες #1

Καλημέρα σας!
Εδώ είμαι! Δεν χάθηκα! Παρακολουθώ καθημερινά όλους και όλα τα τεκταινόμενα.
Ο χειμώνας ωστόσο μου πέφτει πάντα βαρύς και  δε βρίσκω ούτε  αρκετό χρόνο ούτε την διάθεση για ν' ασχοληθώ με χειροτεχνίες.
Ρίχνοντας μια ματιά στις φωτογραφίες μου, διαπιστώνω ότι είναι τραβηγμένες από τον Νοέμβριο της προηγούμενης χρονιάς(!). Η ανοιξιάτικη μαρτιάτικη λιακάδα ήταν το έναυσμα για να ξυπνήσω από τη χειμερία νάρκη μου.
Τον προηγούμενο Νοέμβρη λοιπόν, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα ρετάλια μου, εμπνεόμενη από το πάπλωμα με τις κλεψύδρες της Ευγενίας από τα "Κορίτσια Για Σπίτι".
Έκανα τους υπολογισμούς μου, έκοψα τα υφάσματά μου και προχώρησα στην κατασκευή του  πάνω μέρους του παπλώματος που είναι δουλειά εύκολη μεν, πολύ χρονοβόρα δε.  Αυτό δεν ήταν πρόβλημα βέβαια, αφού δεν βιαζόμουν δα να προικοπαραδώσω!!
Μετά από πολύ καρφίτσωμα, ράψιμο, σιδέρωμα και κόψιμο, έκανα τη συναρμολόγηση σε διαστάσεις μωρουδιακού.  Αυτό το πάπλωμα είναι μακράν το καλύτερο απ' όλα όσα έχω φτιάξει όσον αφορά την ακρίβεια, καθώς η τελική συναρμολόγηση γίνεται αφού τα κομμάτια όλα έχουν κοπεί επακριβώς σε συγκεκριμένο μέγεθος.
 








Και ενώ είμαι έτοιμη να συνεχίσω με τα επόμενα στάδια της κατασκευής, η Μαρία και η Έφη, οι φιλενάδες μου που παρακολουθούν τα projects μου βήμα-βήμα, με εξέτρεψαν από τα σχέδιά μου λέγοντας πως το μέγεθος πρέπει να είναι για μονό κρεβάτι και όχι για κούνια. Δεν ήθελα πολύ για να πειστώ, και συνέχισα αναθεωρώντας το σχέδιό μου κόβοντας το επί πλέον ύφασμα που  χρειαζόμουν και ετοιμάζοντας τα απαραίτητα τετράγωνα.
         
Κι εκεί άρχισαν οι δυσκολίες γιατί πλησίαζαν τα Χριστούγεννα και οι προτεραιότητές μου άλλαξαν.
Οι γιορτές ήρθαν και πέρασαν,  ο καιρός δεν ευνοούσε μια καλή φωτογράφιση (δικαιολογίες!!) κι έτσι το πάπλωμα παρέμενε κλεισμένο στην ντουλάπα περιμένοντας.

Σήμερα το έβγαλα από το ράφι κι αποφάσισα να ξεκινήσω αναρτώντας τις φωτογραφίες του Νοέμβρη. Οσονούπω θα φωτογραφηθεί  η ως σήμερα πρόοδος και θα αναρτηθεί το συντομότερο δυνατόν.

Μάλλον θα πρέπει να βιαστώ, μη με προλάβει το Πάσχα!!!!

Σας χαιρετώ
Να είστε όλοι καλά!!!

2 comments:

  1. Μέχρι εδώ που μας δείχνεις έχεις κάνει πολύ και όμορφη δουλειά .Περιμένω να το δω και τελειωμένο!

    ReplyDelete
  2. Μας έλειψες, Νούλη μου!!! Κι εσύ και οι όμορφες δημιουργίες σου! Τί όμορφα πράγματα ετοιμάζεις; Τα υφάσματα δείχνουν υπέροχα και περιμένω με περιέργεια τη συνέχεια! Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέα για νέο πάπλωμα και νέες περιπέτειες!!! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!