Thursday 25 May 2017

Wild and Goosey - Πειραματισμοί...

Καλημέρα σε όλους σας!

Ξεμυαλίστηκα  πάλι και δοκιμάζω paper piecing...


Το συγκεκριμμένο σχέδιο το μεγέθυνα 50% γιατί μου φάνηκε πολύ μικρό και όπως γνωρίζετε η πρεσβυωπία δεν βοηθά!


Έκοψα τα κομμάτια από ροζ και λευκό ύφασμα,



  
και ξεκίνησα το ράψιμο.


Αφού το πρώτο block τελείωσε μετά από πολύ ξήλωμα, πρόσθεσα βοηθητικές διαγώνιες γραμμές στα χαρτιά, που με βοήθησαν στην σωστή τοποθέτηση των κομματιών μου . Μεγάλη βοήθεια υπήρξε επίσης το τζάμι της πόρτας της κουζίνας μου πάνω στο οποίο έλεγχα τη θέση των κομματιών σε σχέση με τις γραμμές του σχεδίου που αχνοφαίνονταν στο φως.


Το κόψιμο των περιθώριων 0,5 εκ.

 








Με το τσιμπιδάκι για τα φρύδια αφαίρεσα το χαρτί από το ύφασμα.


Η πίσω πλευρά των blocks




Το πείραμα πέτυχε. 
Το συμπέρασμα: Δεν αρνούμαι ότι είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία, ωστόσο μου φαίνεται αδιανόητο να φτάξω ένα ολόκληρο πάπλωμα από τόσο μικρά blocks!

Αυτά τα τέσσερα πρώτα και τελευταία blocks θα σχηματίσουν το κεντρικό τμήμα ενός διακοσμητικού μαξιλαριού το οποίο είναι υπό κατασκευή.

Σας χαιρετώ,

Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

3 comments:

  1. Δεν το έχω κάνει ποτέ και δε νομίζω ότι πρόκειται να το δοκιμάσω (βέβαια μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις). Εμένα μου φαίνεται σκέτος μπελάς αυτή η μέθοδος αλλά δε λέω, όλα είναι στην εντέλεια, ούτε χιλιοστό δεν ξεφεύγουν οι ραφές! Ανυπομονώ να δω και το τελικό αποτέλεσμα!! Φιλάκια πολλά και χαρά στην υπομονή σου!

    ReplyDelete
  2. Δεν δοκίμασα αυτή τη μέθοδο, αλλά θα το κάνω για να ξέρω πώς γίνεται.
    Το αποτέλεσμα πάντως είναι υπέροχο.
    Καλή συνέχεια.

    ReplyDelete
  3. Χρονοβόρα μέθοδος που την έχω δοκιμάσει και έχω εντυπωσιαστεί με την ακρίβεια των ραφών σε σχέδια πολύπλοκα που αλλιώς δεν θα έβγαιναν με τίποτα.Πρέπει όμως να έχεις άπειρο ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθεί με το "είδος".
    Η δουλειά σου άψογη!!!Περιμένω να το δω!!!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!