Friday 26 May 2017

Wild and Goosey Pillow - Διακοσμητικό Μαξιλάρι

Καλημέρα σας!

Έτοιμο το μαξιλάρι μου!


Τα τέσσερα blocks ενώθηκαν σε ένα μεγαλύτερο  block διαστάσεων 22εκ. Χ 22 εκ. Στην  περίμετρο πρόσθεσα λευκό περιθώριο φάρδους 5 εκ. και τις γωνίες τις έραψα στις 45 μοίρες (mitered corners) ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες. Οι τελικές διαστάσεις της μαξιλαροθήκης είναι 32 εκ. Χ 32 εκ.




Στη συνέχεια έφτιαξα το σάντουιτς για το καπιτονάρισμα  με ένα λευκό λινό στο πίσω μέρος, συνθετική βάτα στη μέση και το block πάνω. Το στερέωσα με παραμάνες και στη συνέχεια ...




...το καπιτονάρισα in the ditch, αντιμετωπίζοντας κάποιες μικρές δυσκολίες στα σημεία που ενώνονταν πολλές ραφές. Τις ξεπέρασα όμως γαζώνοντας αργά - αργά και υπομονετικά.


Το αποτέλεσμα, που ήταν αρκετά φουσκωτό λόγω της συνθετικής βάτας, μου άρεσε πολύ.


Έραψα το πίσω μέρος της μαξιλαριοθήκης και καθώς δεν είχα έτοιμο μαξιλάρι, τη γέμισα με μάλλινα κασκόλ για να το φωτογραφίσω.


Οι πιο παρατηρητικές θα προσέξατε ότι έχω κάνει λάθος στη ένωση των τετραγώνων μου και οι σειρές με τα τρίγωνα δεν δείχνουν όλες το κέντρο!
Κι εγώ το παρατήρησα όταν ήταν ήδη αργά για να το διορθώσω.
Θεωρώ ότι ακόμη κι έτσι είναι πολύ όμορφο, δεν συμφωνείτε;

Σας χαιρετώ,
Να είστε πάντα καλά!

3 comments:

  1. Πολύ χαριτωμένο!
    Έχω έρθει στην Ελλάδα τρεις φορές και απόλαυσα.
    Είμαι της Πορτογαλίας και ζω στην Κοΐμπρα.
    Συγχαρητήρια για τα όμορφα έργα.
    Δεν ξέρω ελληνικά ... μόνο τα αγγλικά και τα γαλλικά, αλλά χρησιμοποίησα τον μεταφραστή!
    φιλιά

    ReplyDelete
  2. Πραγματικά υπέροχο. Χρυσοχέρα.

    ReplyDelete
  3. Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!! Το μαξιλαράκι έγινε υπέροχο κι όλοι θα το θαυμάζουν. Όσο για το λαθάκι που λες, εγώ δεν το είδα, έπρεπε να ανατρέξω ξανά στις φωτό για να ψάξω να το βρω! Είναι αυτό που λέει και η μαμά μου "πολλοί θα το δουν, λίγοι θα το καταλάβουν"! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!