Friday 13 November 2015

Eye glasses case - Θήκη γυαλιών

Γεια σας!!
 
Αυτή είναι μια θήκη γυαλιών που έφτιαξα κατά τα μέσα του προηγούμενου Μάρτη, εμπνευσμένη από αυτή την ανάρτηση της Keywoman.
Μικρό έργο που ξεκίνησε και τέλειωσε μέσα σ' ένα απόγευμα, φτιαγμένο για τα γυαλιά του Μάκη, του φυσικοθεραπευτή μου.
 
Το logo του το βρήκα στην επαγγελματική του κάρτα, το σκανάρισα, το έφερα στα μέτρα μου, το τύπωσα σε χαρτί T-shirt transfer  και το μετέφερα με το σίδερο στο ύφασμα.
Διάλεξα  υφάσματα μέσα απ' το καλάθι με τα ρετάλια που ταίριαξαν με τα χρώματα του logo. 
Ακολούθησα πιστά τις οδηγίες της Keywoman και το έργο στέφθηκε από επιτυχία.
 
 
 



Η εκτέλεση αυτού του μικρού έργου, αν και κούρασε τον πονεμένο μου ώμο, ωστόσο με χαροποίησε ιδιαιτέρως γιατί μπόρεσα να ασχοληθώ με κάτι που μου αρέσει πολύ, που το είχα εγκαταλείψει τους τελευταίους μήνες λόγω του τραυματισμού μου.
 
Ομολογώ πως η περίοδος αυτή της αναγκαστικής απραξίας ήταν πολύ δύσκολη. Οι ώρες δεν περνούσαν με τίποτα, η μέρα ήταν ατέλειωτη.  Δεν είχα τίποτα να γεμίσω τον χρόνο μου εκτός από το διαδίκτυο και το διάβασμα. Κι αυτά όμως κατέληγαν βαρετά.
Ευτυχώς όμως, όλα τα κακά έχουν τέλος.
Τώρα πια, ένα σχεδόν χρόνο μετά, είμαι πάλι καλά, πονώ ελάχιστα και σπανίως, η κινητικότητα των χεριών μου όχι μόνο επανήλθε αλλά βελτιώθηκε με τόση γυμναστική κι επέστρεψα επιτέλους σε όλες τις συνηθισμένες μου δραστηριότητες!!

Καλημέρα σε όλους!
 

4 comments:

  1. Χαίρομαι που είσαι πολύ καλύτερα, περασμένα ξεχασμένα, λοιπόν. Κι εγώ άρχισα πιλάτες για τον ώμο και τον αυχένα και βλέπω τεράστια πρόοδο. Η γυμναστική είναι το γιατρικό!! Η θήκη έγινε τέλεια. Θα άρεσε πολύ στον αποδέκτη αφού την έκανες μοναδική με το λόγκο επάνω. Εύγε!! Καλό Σαββατοκύριακο.

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφη θήκη, με ταιριαστα χρώματα και το logo του που ενσωματωσες επάνω της την έκανε ένα τέλειο δώρο.

    ReplyDelete
  3. Τέλεια η θήκη!!!!!!!!!! Ζηλεύω.

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!