Monday 12 November 2018

Pillowcases - Μαξιλαροθήκες

Γεια σας!

Κάνω στην ... χειμωνιάτικη εμφάνισή μου με μεταποιήσεις στις μαξιλαροθήκες του ΙΚΕΑ.
Το παρακάτω σετ παπλωματοθήκης μου το χάρισε η πεθερούλα μου, δυστυχώς όμως τα μαξιλάρια μου δεν χωρούσαν στις μαξιλαροθήκες που είχαν διαστάσεις 50 εκ. Χ 60 εκ. Για καλή μου τύχη οι μαξιλαροθήκες ήταν φάκελος και το ύφασμα είχε διαστάσεις 52 εκ. Χ 145 εκ. που ήταν αρκετό για να καλύψει τα μαξιλάρια μου. Τις ξήλωσα τελείως, πρόσθεσα στις στενές άκρες ένα κομμάτι λευκό σεντονόπανο για το γύρισμα του φακέλου και τις ξαναέραψα στα μέτρα μου. 






Βρήκα στην καινούρια μου ραπτομηχανή μια πολύ βολική βελονιά  που μοιάζει με κοπτοράπτη, γαζώνει και καρυκώνει ταυτόχρονα με το ειδικό ποδαράκι που δίνει άψογη τάση στις κλωστές και τέλειο αποτέλεσμα. Με αυτό τον τρόπο εξοικονόμησα χρόνο καθώς απέφυγα να κάνω γαλλικές ραφές, που ναι μεν είναι πολύ ωραίες, απαιτούν όμως διπλάσιο χρόνο...










Σειρά πήραν και οι μαξιλαροθήκες των παιδιών μου που είχαν μείνει αχρησιμοποίητες για χρόνια. Αυτές όμως ήταν πολύ πιο κοντές από τις προηγούμενες. Εδώ αναγκάστηκα να αγοράσω ένα μέτρο γαλάζιο σεντονόπανο για όλη την πίσω όψη, το γύρισμα του φακέκου και για να προσθέσω τις φάσες γύρω από το κεντρικό κομμάτι που φάρδυναν την μπροστινή όψη. Βέβαια, ουδέν κακόν αμιγές καλού! Από δύο μαξιλαροθήκες τελικά έφτιαξα τέσσερις.


Εδώ μου δόθηκε η ευκαιρία να εφαρμόσω αυτές τις οδηγίες για να ράψω τα περιθώρια σε γωνία 45 μοιρών.



Κάποια στιγμή θα πρέπει να ασχοληθώ με το μπλε quilt που ξεκίνησα την άνοιξη με μια υπέροχη γκάμα υφασμάτων που αγόρασα από το Λονδίνο.
Ελπίζω πως κοντοζυγώνει η ώρα!!!

Σας χαιρετώ, να είστε όλοι καλά!

5 comments:

  1. Γεια σου, Νουλι! Όμορφες ολες

    ReplyDelete
  2. Γεια σου Νούλη! Μου λείψανε οι αναρτήσεις σου... Μπράβο για τις μεταποιήσεις κι ευχαριστούμε για τις συμβουλές! Περιμένω πώς και πώς να δω το quilt σου!!! Φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete
  3. τι όμορφες!μπράβο σου!

    ReplyDelete
  4. Υπέροχες έγιναν οι μαξιλαροθήκες!!!
    Καλώς ηρθες στην γειτονιά μας!!!
    Φιλακια!!!!

    ReplyDelete
  5. Εξαιρετική ιδέα!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!