Friday 11 May 2018

Bed linen once again - Ξαναράβω σεντόνια

Καλημέρα !!

Το καπιτονάρισμα του παπλώματος με τις κλεψύδρες δεν ξεκίνησε καλά. Η καλή μου μηχανούλα δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στις προκλήσεις που δέχεται. Το πάπλωμα είναι τόσο πολύ μεγάλο που ο χώρος δεξιά από τη βελόνα δεν επαρκεί για να το χωρέσει. Ακόμη και με το walking foot το σάντουιτς δεν προχωρά παρά μόνο αν το τραβώ από την πίσω μεριά. Δεν νομίζω ότι θα καταφέρω να το καπιτονάρω υπό αυτές τις συνθήκες. 

Το αφήνω στην άκρη προς το παρόν και ράβω πάλι σεντόνια...

Τα ανήψια μου μου εδήλωσαν ότι τα σεντόνια που τους έφτιαξα πέρυσι είναι τα αγαπημένα τους. Όταν δέχεσαι τέτοια σχόλια από δύο νέα αγόρια ηλικίας 18 και 22 χρόνων, τα εκλαμβάνεις ως την μέγιστη αποδοχή της δουλειάς σου.  Ενθουσιάζεσαι τόσο που για να τα ευχαριστήσεις τους φτιάχνεις άλλο ένα σετ στον καθένα σε ωραία σκούρα αγορίστικα χρώματα.



Όταν θα τα παραδώσω θα τους ζητήσω να τα φωτογραφίσουν στα δωμάτιά τους και θα σας τα δείξω.

Σας χαιρετώ, να είστε όλοι καλά.

1 comment:

  1. Γεια σου Νουλη! Ειμαι βεβαιη οτι θα πετυχει το καπιτοναρισμα σου εν τέλει! Εγω το κανω ρολο το παπλωμα οταν συσσωρευεται στο μπρατσο της μηχανης για να μπορω να το μανουβραρω. Μηπως πρεπει να της κανεις σέρβις της μηχανής αν βλεπεις οτι δε γαζωνει ικανοποιητικα; Εμενα ειχε μαζεψει παρα πολυ χνουδι κάποια στιγμή και με το σέρβις επανήλθε στα...συγκαλά της. Όσο για τα σεντονια το καλύτερο κομπλιμεντο ελαβες!!! Φιλακια πολλα.

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!